Manager Calitate

Candidatul Ideal
  • Experienta de minim 5 ani in domeniul industriei alimentare
  • Studii superioare in domeniul chimiei alimentare, medicina veterinara, controlul si expertiza produselor alimentare
  • Cunoasterea obligatorie a limbii engleza.
  • Operare PC: Word, Excel.
  • Cunostinte de legislatie, etichetare, HACCP;
  • Cursuri de specialitate Manager in domeniul Calitatii, cursuri de Auditor Intern
Descrierea jobului
În raport cu obiectivele postului
  • Răspunde de verificarea periodică a Manualului Calităţii şi a planurilor calităţii, în scopul actualizării acestora, conform procedurilor aplicabile.
  • Răspunde de elaborarea şi actualizarea procedurilor de sistem, a procedurilor operaţionale şi a instrucţiunilor.
  • Răspunde de modificările şi de circulaţia documentelor sistemului calităţii în vederea menţinerii acestora sub control.
  • Răspunde de stabilirea acţiunilor necesare pentru îmbunătăţirea continuă a proceselor desfăşurate în cadrul societăţii, pe baza rezultatelor analizelor de management.
  • Are responsabilităţi în elaborarea, circulaţia, menţinerea sub control şi utilizarea înregistrărilor calităţii, conform procedurilor aplicabile.
  • Răspunde de organizarea şi coordonarea analizelor sistemului calităţii efectuate de management şi asigură difuzarea şi aplicarea deciziilor stabilite.
  • Are responsabilităţi în monitorizarea funcţionării sistemului calităţii.
  • să evalueze şi să autoevalueze nivelul de pregătire permanent prin comparaţie cu noutăţile din domeniu
  • să realizeze proiectarea şi implementarea unui sistem al calităţii în conformitate cu unul din standardele internaţionale ISO 9000; să elaboreze şi să aplice documentele sistemului calităţii
  • să realizeze certificarea sistemului calităţii cu organisme acreditate în acest sens;
  • să organizeze activităţilor de inspecţii la primire, pe flux şi la final;
  • să realizeze verificări metrologice; să receptioneze mijloacele de măsură intrate în unitate şi le respinge pe cele care nu au precizia cerută şi se bazează pe alt sistem de unităţi de măsură decât cel legal; să ia măsuri de scoatere din uz a mijloacelor de măsurare deteriorate care nu se pot repara; să verifice calibrele care servesc la etalonarea mijloacelor de măsurare; să ia măsuri de asigurare a stocului tampon de mijloace de măsurare; să stabilească perioadele de etalonare metrologica a mijloacelor de măsurare; să colaboreze cu terţi în vederea verficării metrologice a mijloacelor de măsurare; să ţină evidenţa globală a mijloacelor de măsurare;
  • să efectueze audituri interne ale calităţii;
  • să elaboreze şi să revizuiască documentelor sistemului calităţii:
  • să coordoneze activitatea de implementare şi menţinere IFS si FSSC 22000;
  • să răspundă de menţinerea şi eficienţa sistemului de management al calităţii organizaţiei;
  • să raporteze periodic conducerii stadiul privind elaborarea si implementarea documentelor SMC.
  • să verifice conditiile de manipulare si transport ale produselor aprovizionate în vederea eliminării cazurilor de abateri;
  • să identifice şi să izoleze cu maximă operativitate neconformităţile apărute pe fiecare fază a procesului tehnologic;
  • să realizeze analize ale neconformităţilor; să întocmească note de neconformitate; să participe la şedinţele de analiză a neconformităţilor; să propună măsuri de rezolvare a neconformităţilor;
  • să rezolve reclamaţii (impreuna cu compartimentul responsabil de neconformitate); să respingă produsele neconforme în toate fazele de fabricaţie şi urmareşte ca acestea să fie rezolvate in conformitate cu procedurile specifice de tratare a neconformitatilor;
  • să urmărească derogările faţă de cerinţele specificate să fie folosite numai în mod excepţional şi în condiţiile limitării pentru o anumită cantitate sau perioada de timp;
  • să emită documentele care atestă calitatea produselor;
  • să admită sau să respingă produsele inspectate;
  • să participe la rezolvarea cu maximă operativitate a reclamaţiilor apărute de la clienţi;
  • să stabilească, conform structurii organizatorice şi a ROF, sarcinile şi responsabilităţile personalului din subordine, în baza fişelor de post
  • să motiveze echipa prin comunicare şi prin evaluarea permanentă a subordonaţilor direcţi
  • să execute orice alte dispoziţii date de superiorul ierarhic în realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei în limitele respectării temeiului legal
  • să răspundă la toate solicitările venite din partea Administratorului pentru îndeplinirea unor sarcini conforme fişei postului;
  • Răspunde de fundamentarea măsurilor de motivare şi sancţionare a personalului din subordine, participând (alături de persoanele abilitate) la luarea acestor măsuri, conform procedurilor interne şi prevederilor legislative în vigoare.

Aplica aici: