Asistent Achizitii
Candidatul Ideal
- Are studii medii sau superioare;
 - Detine o buna cunoastere a calculatorului: World, Excel (prezinta avantaj cunoasterea programului ERP);
 - Este serios, responsabil, constiincios si implicat;
 - Este dornic de a face parte dintr-o mare echipa cu o experienta de peste 20 ani pe piata in acest segment si dornic de a invata continuu!
 
Descrierea jobului
- Asistent sau referent al managerului de Achizitie;
 - Mentinerea relatiilor cu furnizorii companiei si gasirea de noi furnizori;
 - Contactarea potentialilor ︁furnizori si demararea colaborarii cu acestia;
 - Implicarea in stabilirea intregului lant logisitic si urmarirea acestuia pana la receptia marfii;
 - Inregisitrarea produselor achizitionate in ERP si urmarirea stocurilor;
 - Urmarire confirmărilor de livrare si a termenelor de livrare al produselor;
 - Verificare stocuri in programul de gestiune ERP;
 - Urmarire si verificare facturi/preturi de la furnizori
 - Evidenta și soluționarea reclamațiilor cu furnizorii doar sub egida superiorului sau;