Asistent Achizitii
Candidatul Ideal
- Are studii medii sau superioare;
- Detine o buna cunoastere a calculatorului: World, Excel (prezinta avantaj cunoasterea programului ERP);
- Este serios, responsabil, constiincios si implicat;
- Este dornic de a face parte dintr-o mare echipa cu o experienta de peste 20 ani pe piata in acest segment si dornic de a invata continuu!
Descrierea jobului
- Asistent sau referent al managerului de Achizitie;
- Mentinerea relatiilor cu furnizorii companiei si gasirea de noi furnizori;
- Contactarea potentialilor ︁furnizori si demararea colaborarii cu acestia;
- Implicarea in stabilirea intregului lant logisitic si urmarirea acestuia pana la receptia marfii;
- Inregisitrarea produselor achizitionate in ERP si urmarirea stocurilor;
- Urmarire confirmărilor de livrare si a termenelor de livrare al produselor;
- Verificare stocuri in programul de gestiune ERP;
- Urmarire si verificare facturi/preturi de la furnizori
- Evidenta și soluționarea reclamațiilor cu furnizorii doar sub egida superiorului sau;